Total Pageviews

Monday 11 April 2011

Sempat Jugak Goreng "Jeput Pise"...hehe

Lunch hour tadi saya balik kejap just sebab nak hug my beloved baby boy Irfan Fahmi. Nak suap nasi kat dia. Dia balik skolah kul 12 tengahari. Kadang2 je saya balik. Kebetulan pagi tadi saya beli pisang kapas sebab Irfan cakap dia tak puas makan "jeput pise" yang saya buat ari Sabtu baru ni. Dalam masa lunch hour sejam tadi sempat la saya buat "jeput pise" tu untuk dia dan suapkan pada dia..hehe..suka leh tengok muka dia senyum. Syukur pada rahmat Allah sebab pejabat saya dekat dengan rumah..so,bleh la luangkan lebih masa untuk anak-anak.




Ni si comel saya Ilham Farhani. Waktu skolah dia abes kul 5 ptg. Jadi, petang ni saya akan goreng plop adunan "jeput pise" saya tadi untuk my beloved baby girl yang teramat manja ni. Tapi biasanya hani lebih suka makan sendiri..dia jarang minta untuk disuapkan...takpe la,asalkan dia makan je. Hmmm...hidup ni amat bermakna bila ada orang yang sentiasa memerlukan kita.

5 comments:

  1. aloh bestnya ada anak2 kecik ni boleh suap2... kita suap anak besar jah....bilalah nak ada nak ni...huhu...jelesss weh!hehe

    ReplyDelete
  2. anak-anak adalah nyawa setiap ibunye..kan?

    ReplyDelete
  3. hehehe...anugerah yg paling indah dan istimewa dlm hidup saya...Alhamdulillah...

    ReplyDelete