Total Pageviews

Saturday 9 April 2011

Saya Pun Tak Tahu Sejak Bila.....

Saya pun tak tahu sejak bila saya mula meminati cerita indonesia "KEJORA DAN BINTANG"...apa yang pasti cerita ini telah berjaya menarik minat saya untuk menontonnya hingga akhir. Sungguh menyentuh perasaan...

Lagu tema cerita bersiri ini juga sungguh menyentuh perasaan saya. Jika dulu saya cukup tak suka dengan cerita bersiri indonesia tapi untuk cerita "KEJORA DAN BINTANG" ni saya bagi empat bintang...

Watak Erlangga yang sungguh romantik dan punyai cinta sejati penuh keikhlasan dan kesetiaan kepada kejora sungguh memikat hati saya. Hmmm...tak sabar rasanya nak tengok ending cerita ini...

Cuba lah tonton cerita ini...mungkin anda juga akan meminatinya...

2 comments:

  1. ye..elly dh terjebak dgn cite ni dari dulu lagi..arghhh, skg duk gado ngan rayyan remote ctrl tu..

    ReplyDelete
  2. yg x bestnye citer ni main kul 6.30 pm and my parent mmg x benarkan menonton tv bila senja. nasib baik dia ulang citer ni pagi sabtu..hehe

    ReplyDelete