Total Pageviews

Tuesday 26 April 2011

Rupanya Memang Musim Demam...

Kelmarin bawa irfan gi klinik sebab dia demam. Sampai je di klinik terkejut amat bila tgk dlm klinik penuh parent bawak anak jumpa doktor. Bila saya tanya rupa-rupanya anak-anak dorang pun demam macam irfan fahmi jugak...kebanyakannya sebaya dlm 4-6 tahun. Kesian tengok muka dan bibir dorang yang kemerahan. Merengek kerana ketidakselesaan.

Bila saya jumpa doktor,doktor cakap sabarlah, sekarang memang musim demam sebab keadaan cuaca yang panas kering. Teringat plop saya pada kawan saya datin sri    puan saifarlaile yang dah lama demam..apa khabar agaknya dia..harapnya dia dah tak demam lagi dan dpt menjalankan tanggungjawab dia pada incik suami dan anak bujang dia dengan sempurna. Kpd kawan saya tu saya harap dia sentiasa sabar menghadapi ujian Allah tu..

Doktor pesan suh minum air mineral banyak-banyak. Jgn biarkan anak-anak main tengah panas sebab panas loni bukan panas biasa. Baik lah tuan doktor,nasihat anda akan dipatuhi..hehe.

2 comments:

  1. hamboiii, datin sri mnao pulok ni? hahahah...bedooh slalu nah dio! xpo xpo, doa banyok2..buleh puan sri xpo doh.hahaha...xyoh lah, dpt title puan doh nyo.hehhee.

    time kasih ye fren, sedara ku...moga awk dan ank2 juga sihat sejahtera hendaknye.

    ReplyDelete
  2. hehehe..sajo jah buat lawak..kot2 masin mulut saya gak jd sengoti. Kem salam ko rayyan chumell tu deh...sama2...sy risau sbb awk demam lama aritu...Alhamdulillah awk dah ok...moga dikekalkan kesihatan yg baik supaya awk dpt bg yg terbaik utk rayyan.. :-)

    ReplyDelete