Total Pageviews

Saturday 14 May 2011

My Dream Car...

Ini lah kereta idaman saya Honda Freed. Sebuah kereta keluarga yg luas dan selesa. Rekabentuknya sedikit kecil dari saiz CRV tapi rekaan dalamannya cukup selesa untuk membawa keluarga berjalan jauh.

Well, rasanya fungsi Freed lebih kurang dengan Estima dan Alphard cuma rekaan luarannya lebih menarik berbanding dgn Estima dan Alphard. Terlalu "jatuh hati" dengan Freed apabila pertama kali saya naik Freed bapa saudara saya...elegen dan selesa...

Hehehe...teringin untuk memiliki Freed ni...cantikkan?

2 comments:

  1. Dear Farah..
    yang amat selesa haruslah reganya pun selesa jugak..

    sy cuma impikan kereta sendiri atas nama saya,kecil dan comel untuk saya bawak anak2 jalan..for family cara..biar si dia yg pikirkan,setakat ini dah bersyukur dgn apa yg ada ;-)

    ReplyDelete
  2. huish...ni dream car jer. Memang x mampu la setakat ni. Tp rezeki Allah x siapa yg tahu. Saya pun x sangka saya dpt pakai kete atas nama saya sendiri loni..itu rezaki dari Allah...tp bulanannya amat memenatkan..hehe

    ReplyDelete